donderdag 26 februari 2015

Yves Rocher producten

In dit bericht een korte review van 6 Yves Rocher producten. 




* Pure Calmille mit Bio-Kamille Gesicht; Reiniging en lotion, 
2 in 1
Deze lotion voor je gezicht bevalt me prima. Ik vind het mild en het voelt fris aan. Het is wel behoorlijk vloeibaar, maar het trekt ook weer snel in je huid.

* Handcrême
Deze crême gebruik ik sinds kort. Tot nog toe ben ik er tevreden over. Zeker in de winter, wanneer mijn handen wat droger zijn, is het fijn om iets te gebruiken.

* Lippenbalsem met Shea Butter
Dit vind ik een erg fijne balsem. Fijner nog dan Labello. De balsem is niet te zacht en niet te hard. Het brengt fijn op, blijft lange tijd zitten en ook vind ik de geur prettig.

* comme une Evidence; L'Eau de Parfum
Deze parfum krijg ik geregeld gratis! bij mijn bestelling. Ik vind het een fijne geur, weliswaar ietwat aan de zware kant, maar als je het van een afstandje opspuit, valt dat ook wel weer mee. Wat me opvalt is dat de geur zo lang blijft hangen. Wanneer ik de parfum 's morgens opdoe, ruik ik 'm 's avonds nog steeds! 

* Douchecrême van Jardins du Monde (geur: Fleur de Magnolia de Chine)
Een romige douchecrême met een zachte geur. Erg fijn om de dag hiermee te beginnen!

* Douchegel van Jardins du Monde (geur: Fleur de Tiare de Polynésie
De ondertoon en de nagalmen van deze geur vind ik echt verschrikkelijk! Ik heb 'm een paar keer gebruikt, maar ben er echt vies van. Deze flacon gaat dan ook weg. Ik houd er niet van om spullen zomaar weg te gooien. We gebruiken niet-zo-lekker-ruikende douchegels etc. ook wel eens in onze handzeeppomp, maar zelfs daarvoor komt deze niet in aanmerking. Helaas. 

Gebruiken jullie wel eens producten van Yves Rocher en wat is jullie mening daarover?

Geen opmerkingen: