zaterdag 21 maart 2015

Action-producten


Weer een korte review van zomaar wat Action-producten die in ons huis te vinden zijn.

1. Dove bodylotion
2. Total Care shampoo (Hegron)
3. Chocolademelkpoeder Dark
4. Rood notitieboekje
5. Sierrandschaar
6. Cliprozet

1. De Dove bodylotion vind ik een fijne lotion. Het smeer fijn op en uit en over de geur ben ik tevreden. 
2. De shampoo bevat Arganolie. Na het wassen ziet je haar er gevoed uit, maar persoonlijk vind ik dat m'n haar er zelfs wat vettig uit ziet. Ik maak de fles leeg en daarna koop ik dit product niet meer. Andere mensen vinden het wellicht wel een fijn product. In ieder geval heb je maar een klein beetje nodig, want het sopt geweldig.
3. Dit chocolademelkpoeder heb ik altijd in huis, ongeacht of het zomer of winter is. Elke avond neem ik zo'n zakje. Je kunt het met gekookt water aanmaken, maar ook met gekookte melk. Zelf voeg ik er geen suiker aan toe, want ik vind het zoet genoeg.
4. Dit notitieboekje met een neplakleren kaftje, heb ik al geruime tijd. Ik schrijf er allerlei ideeën in, die ik tegenkom op internet of in tijdschriften bijvoorbeeld. Ik vind het boekje zo mooi, dat het zelfs voor de sier op mijn bureau ligt.
5. Een zeer goedkope schaar, één van de vele soorten die ze bij de Action verkopen, maar met een mooie kartelrand. Ik gebruik de schaar veelvuldig bij het zelf maken van kaarten.
6. Her en der in huis verspreid liggen van deze cliprozetten. Gewoon mooi te wezen.

Geen opmerkingen: