zaterdag 18 juli 2015

Review: Koelbox Campingaz

Zo'n 10 jaar geleden heb ik mijn man voor zijn verjaardag een koelbox van Campingaz gegeven. Op de foto hieronder is de box te zien.



Wat schetste mijn verbazing? Een paar weken geleden stond in het Blokkerkrantje dezelfde box te koop! Althans, hij leek er gewoon precies en gelijkend op. Ik vond dat verrassend. Zoveel producten worden om de haverklap vernieuwd, in een ander jasje gestoken, uit de roulatie gehaald, geheel uiterlijk gemoderniseerd, maar blijkbaar is de koelbox van Campingaz tijdloos, want we zijn tenslotte toch 10 jaar verder en wanneer ik me het goed heug was de box 10 jaar geleden al niet iets nieuws. 
Dit toont wellicht aan dat er algemene tevredenheid is over de kwaliteit, het uiterlijk en de gebruiksvriendelijkheid van de box?

Wij zijn in ieder geval al 10 jaar dik tevreden over de box. Er kan veel in, ook grote verpakkingen en hoge flessen kunnen er in. De box werkt op 12 Volt auto-aansteker en koelt perfect. Zelfs bevroren spullen die zo uit de diepvries komen, houdt de box mooi bevroren op lange reizen van wel 10 uur. 
In het deksel zijn ruimtes aanwezig om een bekertje in te zetten. De box kan achter de autostoelen worden gezet, of gewoon op de achterbank. 
Wij gebruiken de box voornamelijk in de vakantie, maar ook wel als we een fietstocht gaan maken en eerst met de fietsen achter op de auto naar een bepaalde locatie rijden. We zorgen in de vakantie dat de box en alle bagage daaromheen zodanig is gesitueerd, dat we vanuit onze voorstoelen zo met onze hand bij de box kunnen en al rijdend kunnen nemen wat we nodig denken te hebben.


Geen opmerkingen: