woensdag 23 september 2015

Agenda 2016 van de Action

Daar kan ik nu al een hele tijd heerlijk naar uit kijken: zo rond september/oktober alvast een agenda voor 2016 kopen en 'm dan, onder het genot van een kop koffie of chocomelk, met een lekker geurkaarsje aan, gaan inrichten. Dat inrichten bestaat dan uit alles erin opschrijven bij de data die al bekend zijn voor b.l.e.w. volgend jaar. 
Meestal koop ik de agenda bij de Bruna. Het valt me op dat je tegenwoordig steeds eerder de nieuwe agenda's voor het volgende jaar kunt kopen. Een aantal jaren geleden lagen ze rond de herfstvakanties in de winkels, maar nu (half september) zijn ze al volop aanwezig.
M'n agenda moet aan een paar voorwaarden voldoen:
- het moet een ringband hebben
- het moet een elastiek hebben om 'm dicht te houden
- het moet er naar mijn smaak mooi uitzien aan de buiten- en binnenkant

Een paar weken geleden snuffelde ik bij de Bruna. Wat een mooie agenda's liggen daar, in allerlei prijsklassen. Zeker de moeite waard om er eens te gaan kijken. Toch heb ik daar toen geen agenda gekocht, omdat ik nog wat verder wilde kijken (bijv. bij de Hema en bij de V&D).
Echter, 16 september liep ik de Aktion binnen en daar zag ik agenda's volgens mijn wensen liggen, voor maar €2,00! Ik heb een mooie agenda gekocht en 'm 's avonds fijn ingericht. 





Ik ben er helemaal blij mee. Alleen nog even kijken of de kwaliteit ook naar wens is, want voor dat bedrag is dat nog wel even de vraag ben ik bang, met name waar het de ringband betreft en de kwaliteit van de kaft. In ieder geval vind ik het papier fijn schrijven, het is niet glad, maar iets ruwig (zoals krantenpapier). 

Geen opmerkingen: