zaterdag 5 maart 2016

In de leesstoel: te lezen boeken in maart

In de twee artikelen over het verminderen van computertijd gaf ik aan dat één van de redenen voor dit verminderen is, dat ik meer wil gaan lezen. Dit omdat lezen een hobby voor me is, maar ook omdat mijn concentratievermogen wel weer wat meer op peil mag gaan komen en dat kan je mede bewerkstelligen door te gaan lezen. 
In de maand februari werden 7 boeken gelezen! Dit waren boeken over gezond leven, boeken over de Amish (waarin ik de laatste tijd weer wat geïnteresseerd ben), boeken a la Jane Austen en wat geestelijke lectuur. 
Voor de komende maand staat, bij leven en welzijn, dit op het programma (maar liefst 1637 pagina's leesplezier):
Naast dit stapeltje lees ik ook nog zo nu en dan in de Institutie van Calvijn. Mijn doel is om deze Institutie dit jaar uit te lezen. Het is 'pittige' kost, wat betreft taalgebruik en je moet er goed bij zijn met je gedachten, maar het is ook heel waardevol om dit geschrevene tot je te nemen.
Genoeg te lezen dus!

Geen opmerkingen: