zaterdag 19 maart 2016

Wenskaarten maken

Zo nu en dan maak ik voor mijn moeder wenskaarten, die zij kan versturen. Dit is een leuke klus, die enige tijd vraagt, maar zeer ontspannend werkt. 
De volgende kaarten werden door mij voor haar gefabriceerd:
wenskaart geboorte jongen, wenskaart geboorte meisje, wenskaart (verjaardag) man, wenskaart (verjaardag) vrouw. 
Zie hier het resultaat:


Op youtube zijn heel wat filmpjes te zien over het maken van vintage wenskaarten, waarbij ze allerlei mooie, maar ook dure materialen gebruiken uit bepaalde papier- en plaatjesseries. Mijn gebruikte materialen zijn zeer betaalbaar. De plaatjes print ik vanaf internet uit. Je zoekt op vintage afbeeldingen bijvoorbeeld en je krijgt de leukste plaatjes te zien. De overige materialen komen allemaal bij de Action of Wibra vandaan. 



Geen opmerkingen: