zaterdag 9 april 2016

Borduurproject (1)

Deze maand lijkt wel in het teken te staan van allerlei handwerkprojecten. Haken, borduren en naaien. Nu de uitvoering nog!
Zo'n 11 jaar geleden ben ik begonnen met een borduurproject: een merklap, naar eigen ontwerp. Het was mijn bedoeling om dit project voor ons huwelijk klaar te hebben. We zijn getrouwd in maart 2008. Het borduurproject is niet af. Bij lange na niet. Wel beginnen en niet afmaken, kennen jullie dat?
Omdat de laatste tijd dus wat in het teken staat van allerlei handwerkprojecten, heb ik ook de merklap maar weer eens te voorschijn gehaald. En ik heb er nu bepaalde doelen bij gesteld: in die maand dit en dat af en in die maand dit en dat af. Dit alles b.l.e.w.
Hieronder een close-up van de merklap in wording:


Hieronder een close-up van het eigen ontwerp:


Het is mijn bedoeling om onze trouwtekst in de lap te gaan verwerken. Hopelijk wordt de lap, ingelijst en wel, zo mooi dat het boven ons bed kan hangen.

Geen opmerkingen: