woensdag 11 mei 2016

Workoutjes voor de maand mei


Afbeeldingsresultaat voor gewichten

Het leek me goed om in de maand mei maar weer eens wat aandacht te besteden aan gewicht en afmetingen van lijf en leden... 

Om aan het eind van de maand mei ook daadwerkelijk wat bereikt te hebben, heb ik een workout-doelstelling en workoutopzet opgesteld. Gewoon op een simpel papiertje.

De opzet is globaal als volgt:
Workouts voor beginnend onderkinnetje, workouts voor middeltje en het witten van tanden.

Voor het beginnend onderkinnetje staan in de maand mei de oefeningen op het programma zoals te zien zijn in het Youtube videootje: 'How to get rid of a double chin, facial exercises for women and men, ...' Er zijn meer oefenvideo's op internet te vinden. 
Vooraf heb ik het aantal cm gemeten van oorhoek tot oorhoek, over het beginnend onderkinnetje heen. Dit aantal heb ik genoteerd. B.l.e.w. meet ik 1 juni nog een keer. 

Voor het middeltje en bijbehorende ledematen staat elke dag op het programma: 100 tellen trimmen op plaats, 20 keer been buigen en strekken op plaats, 100 tellen trimmen op plaats en nog een oefening naar keuze. De oefeningen op plaats gebeuren tijdens het eten koken:)
Vooraf heb ik het ochtendgewicht opgenomen en genoteerd. B.l.e.w. 1 juni kijken we of er genoeg naar wens van af is. 

Het witten van mijn tanden wil ik gaan proberen met bakingsoda. Het is de bedoeling dat elke avond wat bakingsoda op mijn tandpasta gaat. Hiermee poetsen we dan. Vooraf heb ik een stukje stof gezocht met de kleur die dicht bij de kleur van mijn tanden komt. B.l.e.w. 1 juni zullen we dit weer eens checken.

Geen opmerkingen: