woensdag 28 september 2016

Zomaar een week warm avond-eten uit het leven van Alledag

Wat aten we tijdens het avondeten, zomaar in een willekeurige week?

donderdag:
*sla (aangemaakt met ui, ei, tomaat, augurk, komkommer en slasaus) *gekookte aardappeltjes met kippenjus *kipsaté voor mijn man en een groenteburger (vega) voor mij. 

vrijdag:
*witlof (aangemaakt met kruidenkaas) *krielaardappeltjes in schil *rundergehaktballetje

zaterdag:
*patat *kroket voor mijn man en een frikandel voor mij *sla als bijgerecht (aangemaakt zoals donderdag)

zondag:
*sperzieboontjes *krielaardappeltjes in schil *gebakken kipfiletreepjes *bijgerecht van paprika, ui, champignons en tomaat

maandag:
*chili con carne met chilibonen, rundergehakt en soepgroenten, aangemaakt met een half zakje mix van Knorr en een grote ui.

dinsdag:
*worteltjes (aangemaakt met smeerboter, dille, suiker en sesamzaad) *gekookte aardappeltjes *kipsaté voor mijn man en een vega oosterse burger voor mij.

woensdag (ik was alleen ,dus een makkelijke maaltijd):
*doperwtjes *gebakken aardappelkoekjes *salamiworstje

Geen opmerkingen: