zaterdag 28 januari 2017

Kaarten maken met DIY-pakket van de Action (1)

Wat is de Action toch een leuke winkel! Onlangs moest ik een paar nodige zaken hebben. Bij het doorsnuffelen van de winkel, vond ik deze pakketjes om zelf kaarten te maken. Kaarten in de sfeer waarvan ik houd: bloemetjes, mooie randjes, zachte kleuren, vintage en nostalgie. 
In het doosje, links op de foto, zitten de benodigdheden om 6 dubbele, nostalgische kaarten te maken, met bijbehorende enveloppen. 
In de twee kaartblokken bevinden zich de benodigdheden om in totaal 24 enkele kaartjes te maken, ook weer in romantische of nostalgische sfeer. De enveloppen moet je er zelf bijvoegen. 

Binnenkort hoop ik een post te plaatsen met de gemaakte kaartjes. Het leuke is dat je niets hoeft te knippen voor de kaartjes. Alle onderdelen zijn uit het karton te drukken. Je hebt alleen lijm en/of dubbelzijdig tape nodig. Het mooie is dat je ook net werk krijgt. Regelmatig maak ik zelf kaarten. Altijd een leuk werkje. Omdat je toch papier en plaatjes knipt, zie je altijd wel dat het met de hand gebeurd is. Dat is niet erg, maar deze te maken kaarten zullen nog netter worden. En daar houd ik wel van.
Trouwens, bij het doorbladeren van de blokken zag ik dat veel teksten gaan als 'with love' of 'true love'. Ik ben niet zo van zulke teksten, dus waarschijnlijk ga ik het ene blok combineren met het andere blok en ga ik ook nog wat frutsels en teksten uit de doos combineren met de blokkaarten.

Geen opmerkingen: